Proč v mém životopisu něco chybí nebo se neuloží?

Cokoliv napíšete v editoru životopisů a motivačních dopisů se ve výchozím nastavení okamžitě uloží. Pro uložení obsahu není třeba klikat na tlačítko Uložit. Náš nový nástroj podpory psaní životopisu zajišťuje, že při výpadku internetu jsou uživatelé upozorněni a všechny změněné údaje se uloží, i když nejste připojeni. Jakmile se internetové spojení obnoví, upozorníme naše uživatele, že mohou pokračovat v editování dokumentu a uložená data se synchronizují se serverem. 

V náhledu životopisu nebo motivačního dopisu uvidíte nahoře šipky, pomocí kterých můžete zobrazit další stránku. Viz snímek níže.

Řešení potíží

Pokud máte i nadále problém s uložením nebo nalezením přidaného obsahu, můžete rovněž:

  • zkontrolovat nástěnku životopisů nebo motivačních dopisů a ujistit se, že si neprohlížíte špatnou verzi dokumentu;
  • zkontrolovat, zda jste přihlášeni pomocí správné e-mailové adresy. Pokud jste se k Cvapp.cz registrovali pomocí účtu Google, LinkedIn nebo na Facebooku, je váš účet spojen s e-mailovou adresou, kterou používáte pro tyto nástroje;
  • obnovte aplikaci nebo se zkuste odhlásit a znovu přihlásit;
  • zkuste obsah vytvořit a uložit pomocí webového prohlížeče Chrome, pro nějž poskytujeme nejlepší podporu.

Pokud máte s nalezením uloženého obsahu stále problém nebo se vám životopis nebo motivační dopis nedaří uložit, kontaktujte nás. Mohlo by se jednat o programovou chybu, nebo je možné, že se nám podaří vysledovat a následně obnovit obsah, o který jste přišli. Doufáme, že se nám podaří vše napravit!

Našli jste odpověď na svou otázku? Děkujeme vám za zpětnou vazbu Při odesílání zpětné vazby došlo k chybě. Zkuste to znovu později.